Kaos



Kommentarer
» kristin

Jaaa...å just nu spelar ni match...är väl paus om nga minuter..e så avis!! Jag sitter i kstad nu på centralstationen..mitt tåg rullade precis in å stationen, men går inte förrän om 10 minuter...orkar inte ha bråttom på...bättre å sitta här än å sitta på tåget å glo..haha men snart måste jag nog ge mig...köpa en glass å palla mig på tåget :) komemr som sagt sakna dig med!kommer bli tomt..men känns helt konstigt att det snart är sepember å abar en månad kvar av fotbollen..:/ men hoppas allt löser sig med basketen nu, hur känns det med alternativet att hålla igång med en klubb i sthlm då? aktuellt? å sne dra t sundsvall t våren?
Hoppas ni leder nu mot Älgå=) skulle jag gilla mkt!Anländer t Arvika i lagom tid till att matchen e slut så ag får väl slå stefan en pling å kolla hru det gick..men nu måste jag lyfta mitt arsle å bege mig=) hihi.. vi hörs av hörrö=) Kramar


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0