OMG, DAMLIGAN!



Kommentarer
» kristin

men gud MALIN!!!!! det är ju helt stört!!!! fan va roligt men som du säger det kommer lite vid fel tidpunkt..men gud va roligt att de känner till ditt namn å allt=) är du värd vännen! har du ringt å snackat med deras coach eller ?? ska hanna åka dit?? men hej å hopp vad oväntade samtal kan dyka upp... å just ett sånt här erbjudande, förstår att du är sugen :)

» sara

shit! grattis! shit, va svårt å välja nu ra...får du betalt om du skulle spela för dem tom eller? ;)

2007-08-22 @ 18:12:55
URL:
http://vroom.blogg.se

» kristin

å jo...jag hoppas verkligen på en nästa sommar :) hopaps det blir fotboll för mig oxå och då ska vi ha våra sköna konversationer igen..å kom ihåg..du ska skjuta efter mig och Kim, då seglar allt bollen snyggt in i mål :) kanske därför du missa nicken för att jag inte hade skjutit på mål ännu ^^

2007-08-22 @ 18:19:59
URL:
http://persebo.blogg.se

» Karin

Jag är så stolt över dig gumman :) På nåt sätt känns det som att jag har en finger med i spelet. Du hade nog inte fått erbjudandet om inte jag hade servat dig med energi eller gjort så fina flätor på dig :D Nejdå, älskling. Jag är så glad för din skull, men det va ju lite fel tidpunkt!Hoppas att det går att lösa, så att allt blir till det bästa. Och du, grön? ;P Hehe. Love you sweetums :*

2007-08-22 @ 18:45:26
URL:
http://saudade.blogg.se

» kristin

ahhh...gud...jag förstår det... men det är sant så spelar ingen roll hur mkt vi än nyper dig!!:) men vilken chans! men varför ska den komma så olägligt?? kunde de inte hört av sig liiiiite tidigare?? men shit alltså, vad kommer du säga när han ringer igen??
Ja, jag längtar oxå massor! har gått skit för mig den senaste tiden så hoppas på vändning nu.. har från och med värmskog gått asdåligt men har tänkt efter å inför varje match (värmskog, sifhälla, gik/bik, åmot) har jag stressat som fan på jobbet..imöra ska jag äntligen vara ledig innan och kanske är det d som allt handlar om??=) troligtvis inte men mår lite bättre när jag tänker så=)men spö ska de få efter det oavgjorda resultatet!laddad t max :) Kramar

2007-08-22 @ 20:05:14
URL:
http://persebo.blogg.se

» kristin

ja men gud, tycker verkligen du ska åka å provspela, som sagt du kommer ångra dig för resten av ditt liv att du inte ens gav dig den chansen alltså.. Dags å damma av skorna igen nu då=)Å bli nykterist ;)
Hoppas verkligen att det löser sig på ett bra sätt :)hihi
Ja, jag tror iaf på det..så får vi se sen om det blir bättre med en lugn dag..
Men självklart ska vi vara bäst imöra, och vackrast det är vi alltid (precis som bäst) men jämt störts är nog inget ord du&jag ska ta i munnen HAHA eller vad tror du? Fast sifhälla var inte så stora de heller men ändå...vi två lär aldrig bli kallade långeman :)
Kram

2007-08-22 @ 20:50:27
URL:
http://persebo.blogg.se

» kristin

haha..ja, fast helt nykterist skulle du väl inte behöva bli..men nästan ;) Åhh hoppas verkligen detta löser sig för dig nu!! :)
haha...nej inte jag heller, men som du säger nga centimeter till hade inte gjort ngt..haha
Jadu, jag ska ju t Öland i helgen så jag sitter med min packning..går sådär.. Är världens sämsta på å packa..herregud vi ska vara borta en helg å jag har rivit ut halva garderoben..typ Samtidigt som telefonen har ringt massa så inget har jag fått gjort..detta meddelande började jag skriva på för en timme sen..ehhh...
Vad sysslar hon själv med?? tänker massa??
Kramar

2007-08-22 @ 22:37:58
URL:
http://persebo.blogg.se

» kristin

haha..okej.. jag ska nog inte säga ngt då=) Men visst är dte typiskt att man ska sitta här i sista stund??? Ja just det ja, väskan ja..gött att du har fått det gjort iaf=) hehe Men du får börja ta tag i allt nu Malin haha.. Synd att det ska kännas så nu, men förstår att du tycker så när detta erbjudandet kom upp.. vilken chans liksom?!?! varför ska allt komma samtidigt??
haha..ja jag läste det..shit att du palla det liksom innan match..jag skulle nog aldrig våga ifall jag skulle bli helt slut :P
Du kommer ju fullkomligen köra över dem på mittfältet imöra ju=) Asså fan om de skulle dra sig ur nu Sifhälla, då skulle jag bli riktigt grinig!! vill spela match!:)
kram

2007-08-22 @ 23:55:47
URL:
http://persebo.blogg.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0