Dödsannons



Kommentarer
» sofia

Jo, tillbaka till det vanliga livet.. ska bli skönt, lite trött på arvika nu..

Ok, men 20 års kalas kan ju bli kul =) Speciellt om man blir hyffsat många..skönt att träffa folk man kanske inte sett på ett tag och så..



Usch då, begravningar är inte kul.. men dikten var väldigt fin skriven..passar i annonsen!

» sofia

men det är skönt att veta vad man gör på helgerna =)

Skolan börjar 26:e för min del... Läser ekonomi 5 terminen nu... påbörjar c-kurser nu nervöst känns som att man ska kunna allt efter dennaa kursens slut.. och jag känner mej bara förvirrad..

Hur går det med norgeplaner?

2008-07-28 @ 21:59:20
» Elin Öhh

den var jätte fin gumman <3

2008-07-28 @ 22:44:53
» Karin

hjärtat, det var det finaste jag hört på länge. blir alldeles tårögd när jag läser <3 förstår hur du känner i och med att det inte var meningen, men det var verkligen jättefint!

2008-07-28 @ 23:06:11

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0