Ett ljus i mörkret



Kommentarer
» sofia

vad skönt att hon var piggare då.. mycket skönare om man kan ha en sådan bild i minne under månaderna i tyskland!

» sofia

han kanske har svårt att få ihop sommarjobbare som är bra =) och sen kanske han ville erbjuda dej fast jobb, det skulle väl vara nått?! men lite sent påtänkt av honom isf.. Avis på dej som ska vara i Tyskland hela sommaren, önskar att jag kom ihåg mera tyska från skolan, kan typ ingenting nu!

2009-04-26 @ 14:46:18
» sofia

det skulle vara skitkul att komma! Får kolla om möjligheten finns =) men du håller oss väl uppdaterade här precis som du gjorde när du var i norge????

2009-04-26 @ 15:03:11
» sofia

klart jag lovar att uppdatera dej ofta och med mycket skvaller =) jag ska ju ändå vara i arvika i några månader så jag kommer antagligen att ha en del skvaller...hehe...

2009-04-26 @ 15:38:49
URL:
http://sofipitt.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0