Jobb och belöning



Kommentarer
» sofia

åh, vaniljtoppar... men den toscatårtan de hade sista dagen jag var där var helt underbart också! =)



fredagar är jobbiga - jag jobbade många fredagar från 10-18, såååå trött varje gång jag kom hem!

2009-08-21 @ 22:32:25
» Jessica

Nä, dom chokladkakorna har jag inte testat, men jag är heller inget stort fan av varken fikon eller ingefära.



Hoppas helgen blir bra!

» Pernilla

åååh, den med citron&ingefära är den godaste chokladen jag någonsin ätit tror jag. jag var helt beroende av dem ett tag, nu har jag kommit över det men de är fortfarande helt galet goda när man väl äter en. testa den nästa gång :)

2009-08-23 @ 23:16:11
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0