Change of plans



Kommentarer
» A N N E

nä det har du nog rätt i.. det kommer du nog inte vara så sugen på x)

» Pernilla

haha, men sådär säger ju alla experter om mörk choklad också att den är så bra för den är mäktig så man tar bara en bit. JO TJENA ;P vem är det som gör det egentligen? vad är det för hittepå?



jag vet inte vad det är för fel på mig men jag är inte alls sugen på att göra något julgodis i år, förra året gjorde jag hur mycket som helst och köpte cellofanstrutar och pysslade in i små paket och gav bort till hela pojkvännens + min släkt, men år känner jag bara... NEJ! fast det är ju faktiskt 19 dagar kvar till jul så det kanske hinner ändras. men pepparkakstryfflar är alltid ett stensäkert kort, så himla gott ju :D



nu ska jag faktiskt dra några varv med dammsugaren, fast inte för många för det kommer ändå bli stökigt ikväll då jag och några kompisar ska ha pepparkaksbak här hemma så det känns ju onödigt att städa fööör mycket. slit inte ut dig på jobbet nu! :)

2009-12-03 @ 14:53:11
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Emily

Tack! Ja, vi får hoppas på det :)

2009-12-03 @ 21:02:45
URL:
http://imcookiedough.webblogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0