Lilla julafton + tjejfest + vin



Kommentarer
» Pernilla

nej usch, jag är alldeles hemsk när jag är trött och hungrig. antingen är jag jättearg eller så gråter jag för allting det sistnämnda var det som gällde häromdagen.



själv tar jag det lugnt i helgen, måste packa och slå i julklappar och fixa med allting för imorgon åker jag hem till mamma och pappa i dalarna så det är mest stök inför det som ska ordnas med. och så är det alldeles för kallt för att vara utomhus ;) det låter som att du kommer att ha en kanonkväll i alla fall, ha det så roligt och dansa lite åt mig också!

» Carro

Tack så mycket ! <3



Oh, det låter som en riktig kanonkväll ! Hoppas ni hade roligt :D

2009-12-20 @ 12:07:42
URL:
http://carrod.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0