Baby steps



Kommentarer
» Karin

Haha, det gick ju inte sådär jättebra va :P Men godiset har jag hållit mig ifrån ett tag nu! Jag var faktiskt tvungen att testa den nya sorten ^^

» Therese

Jag har inte hört nåt om det.. Och så ska jag till Carin för hon fyller år:)..

2009-03-09 @ 14:11:04
URL:
http://thereseparantes.blogg.se/

» Karin

Precis. Man måste få lov att njuta också :) Även om jag njuter nästan lika mycket när jag äter ett äpple som lite godis, så är det ändå lite lyx! Samma här, jag är inte så bra på det där med nolltolerans, så det är ingen idé att ens försöka för mig :P



Tyvärr vet jag inte än hur det blir. Jag har det lite tight i kassan för tillfället, så det beror helt och hållet på hur dyra biljetterna är. Om jag kommer, köper jag sista-minuten, vilket innebär att jag vet tidigast torsdag eller fredag om jag kommer eller ej. För tillfället ser det mörkt ut, men man ska aldrig säga aldrig. Hur det än blir, så är mitt hjärta med er <3

2009-03-09 @ 15:03:33
URL:
http://saudade.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0