Morning glory



Kommentarer
» Carro

Vad som än döljer sig i tallriken (gröt?) så såg det aptitligt ut :) Men usch för Kissie, tål na inte ;p Har inte läst Veckorevyn på år och dar. Jag har konverterat till veckotidningar såsom Allers ;D

» Anonym

ja du vännen, det är inte så bra. Klantade till det rejält i lördags tydligen (själv kommer jag inte ens ihåg...) så vissa personer vill inte ens ha nått med mej att göra.. Person som betyder mycket också..Han...



men det är bara att glömma och gå vidare antar jag.



Hur är det med dej?

2009-11-03 @ 10:44:38
» Anonym

det är lugnt, men tack ändå! =)



Jag hoppas verkligen att det löser sig.



Skönt att höra att allt är bra! Hur trivs andreas i lägenheten?

2009-11-03 @ 11:34:38
» Anonym

det kan ju bara skönt med egen lägenhet men samtidigt så inser man nog inte vad mycket mer det kostar... Allt man behöver ha som man inte tänker på när man bor hemma liksom. Ibland önskar jag att jag bodde hemma =)

2009-11-03 @ 11:57:20
» sofia

aha, det blir "flytt" för dej med alltså =) Alltid kul med lite förändring =)



Nej, jag blir i karlstad i helgen tror jag... Behöver en lugn helg då jag ska hinna storstäda, fixa pajer som jag kan frysa in och eventuellt baka lite =) Får se vad som händer =) men jag lovar attt komma till arvika snart! Hör av mej då så kanske vi kan försöka ta en promenad eller nått

2009-11-03 @ 13:45:51
URL:
http://sofipitt.blogg.se/

» sofia

åh, det hade ju varit jättekul ju! men jag lovar lovar lovar att komma snart! Saknar faktiskt arvika lite =)

2009-11-03 @ 14:07:30
» carolina

lyx! jag hade bara tråkiga länstidningen, och den är ju verkligen peppande med allt skriveri om lågkonjuktur och mass-arbetlöshet :P vad är det du äter förresten, ser väldigt gott ut!! =)

2009-11-03 @ 14:50:58
URL:
http://acarolinas.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0