Skräck, nostalgi och Idol-mys



Kommentarer
» Pernilla

jaaa, du tycker ju om fisk också så jag kanske ska slänga ut jimmy och ta in dig som inneboende istället så kan vi söka till konditorutbildningen tillsammans till hösten sen ;)



haha, jag har en kompis som är så gullig så när Silent Hill-filmen kom på bio så sa hon: "Visste ni att den är baserad på en riktig händelse?" Och jag bara: "Näeeej, den är baserad på ett dataspel..." "Ja, men det är väl typ samma sak?" Sa hon då. nu kan jag aldrig höra nåt om silent hill utan att tänka på det.

» Alexandra

Jag älskar Silent Hill spelen dock är inte homecoming det bästa, men har det också såklart! :D vilket silent hill spel gillar du mest? :)

2009-11-06 @ 22:13:31
URL:
http://phose.blogg.se/

» Malin

Åh fy, jag avskyr såna där skräckspel. Det är ju nästan värre än att kolla på skräckfilmer (och då bör jag tillägga att jag fullkomligt ÄLSKAR skräck). Vad är paranormal activity för film egentligen? Jag har hört talas om den hur många gånger som helst (av människor som säger att den är bra) men jag har liksom inte fått något riktigt grepp om den, så filmrecension när du sett den, okej? :*



svar; åh, tack!

och dudu, nu blev jag sjukt sugen på naturgodis. dock känns det inte så lockande att ta mig någonstans för att inhandla det, bu :(

2009-11-07 @ 14:28:42
URL:
http://hallonte.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0