Marabou Sensation Yoghurt Raspberry



Kommentarer
» Ellen - ellastankar.blogg.se

Skulle kunna tänka mig att testa, kanske kan jag hitta den pa IKEA i Holland. De säljer ju i alla fall andra marabou chokladkakor där. Ska kolla nästa gang jag är där =)

» catrin

Jag vill också testa ny choklad men hittar dom varken på coop eller shell :( men men, om ett halvår eller nått kommer dom väl till töckan också hehe..

2009-10-17 @ 17:15:12
» Malin

Du får ta en sväng förbi Arvika, det är här det händer ;) Blev så himla paff när jag hittade Marabou Vinter igår, den ska visst inte komma förrän v.44 :P Men så fanns det ju bara en enda också. Mysko. Men de andra, Yoghurt Raspberry och Toffee Walnut, finns det massor av här om du inte orkar vänta :)

2009-10-17 @ 17:17:32
URL:
http://getiton.blogg.se/

» Nils

mkt bra recept som du har på din blogg! här har du ett snabbt och lättlagat som är en av mina favoriter! fast ta laxen med teriyakin i ugnen istället, bränns så mkt när den steks.. Å häls bror din!

» Malin

Tack! :)



Det där lät gott, måste jag testa! Han hälsar tillbaka förresten :)

2009-10-18 @ 17:19:54
URL:
http://getiton.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0