A never-ending conversation



Kommentarer
» FlaX

haha! Jag känner till problemet. Det är många i min omgivning som har det problemet. När det blir så drar man fram något som man vet är en jättebra film och allt är löst. vi såg "PS I Love You" i helgen och det är gången sedan vi kom upp hit. Saknar filmkvällarna vi hade ett par gånger. Sett "Yes man" föreensen? Puss

» Elvira

Bride Wars var inte direkt den bästa filmen jag har sett med någon utav huvudrollsinnehavarna. Jag tycker de borde komma upp med ett kategori som innehåller elaka komedier där de i filmen gör allt för att göra livet surt för varandra. Hur många sådana kan det finnas tro? Ett antal skulle jag gissa på.

2009-09-29 @ 14:48:09
URL:
http://elefantbyxor.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0