Tinas cookalong



Kommentarer
» Linnéa

Att det var ett bra avsnitt igår.. Tyckte att efterrätten såg mumsig ut! :D

Fin blogg du har!

» sofia

det är ju sååå gott med snickerskakor! =)



Jo, mamma och hennes gubbe hade hittat en liten knöl typ i magen på honom, men han ska iväg och vaccineras snart så då ska veterinären kolla upp det. Han har ju haft så dålig kondition och blir trött så lätt, vilket är konstigt för en sådan hund så vi funderar på att det finns något samband... får hoppas på det bästa!

2009-09-22 @ 09:05:38
» sarah

Jobbigt läge. Lite samma sak här, och det gör det helt omöjligt att veta vad tusan det är man inte tål. Sojamjölken verkar jag dock tåla. Tur det, annars hade jag blivit utan gröt eftersom jag avskyr komjölk:-p



Jag köper mitt på Ica eller Konsum, så det ska finans lite överallt:) Absolut värt att testa! Kram

2009-09-22 @ 09:28:06
URL:
http://underbarasarah.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0