Hello, are you in there?



Kommentarer
» Anonym

Hahaha! Har också gjort sånna där småtabbar ibland ;) förresten fick jag jobbet i arvika!

» Linnea

Hahah sjukt kul! Tur att du kom in i alla fall. Jag tycker att 23 års gräns känns väldigt löjligt. Det är ju nästan inte 20 års gräns någonstans längre? Tycker inte det känns som det borde vara lika jobbigt för ett gäng 23 åringar om det kommer några 21 åringar som det är för 21 åringar att gå till ett ställe med bara 18 åringar.. Haha jag kanske uttrycker mig lite rörigt.

2010-04-02 @ 11:45:16
URL:
http://katinaheldine.blogg.se/

» sofia

haha - du är ju sötast! "jag är 22" "vilken fin örsnäcka" hahaha!

Färgat håret förresten? var iaf sjukt snygg färg på håret på detta kortet!! =)

2010-04-02 @ 22:35:08
URL:
http://sofipitt.blogg.se/

» Ellen - ellastankar.blogg.se

Haha, bra där Malin! Men, det funkade ju! ;-)



Värre var det när jag och min fd kompis skulle ga pa krogen. Vi var bara lite smatt salongsberusade när vi kom dit, alltsa lagom. Vad tror du min kompis säger rakt i ansiktet pa vakten som precis tänker släppa in oss? "Aah jag är sa jävla full!". Han angrade sig da och sa att om hon själv tycker att hon är sa full sa kanske det är bättre att komma tillbaka lite senare när hon nyktrat till. Suck! Sa vi fick vänta en timme och sen ga tillbaka... En timme pa Burger king när man är partysugen är inte sa jäkla skoj kan jag ju säga...!

2010-04-04 @ 13:05:58
URL:
http://ellastankar.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0