Måndagslunch på Skeppet



Kommentarer
» Pernilla

men tänk vad fint kök ni får sen när det är färdigt :) och vad mycket god utemat du hinner äta så länge! fast jag förstår att man kan lessna på det också faktiskt.



min mamma har också allas hemma, så jag brukar läsa igenom en hel bunt när jag är uppe och hälsar på dem och skriva av massor, massor av recept. hemmets journal är det sämre med, jag får nog börja prenumerera på den själv helt enketl och skylla på min inre tant ;)



du ser ut att ha haft det väldigt bra i uppsala, härligt! :) mitt problem är dock att de som snackar skit inte ens bor här i göteborg utan i falun, så det är ingenting jag kan rymma ifrån heller utan det är snarare så att varje gång jag åker hem för att hälsa på min familj så blir det bara massa tjafs. det är verkligen jättetrist. fast å andra sidan, eftersom jag inte bor där så får jag väl istället glädjas över att jag inte behöver leva med det tjafset jämt!



jag gillar din blogg också, blir alltid lika glad när jag ser att du uppdaterat. KRAM!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0