Gårdagens fredagsmys



Kommentarer
» sanna

Ha en toppenbra lördagskväll :)

Själv blir det oxfilépasta, rödvin och hundpassning.

» sand

Nu har jag tittat igenom iprincip hela din blogg;

Du verkar vara en trevlig söt tjej med en underbar blogg.

Du har utsökt smak, blir hungrig av din blogg. Galet vad gott allt ser ut.



Jag har inte ätit något normalt sen i maj, i morgon (idag, om några timmar!) ,ska jag äta något vanligt till frukost, och jag ska göra det utan att räkna en endaste kalori.

Tack!



2010-08-15 @ 04:47:05
» Malin

Sand: Du anar inte hur glad jag blev när jag såg din kommentar! Tack snälla för de fina orden! Extra glad blir jag att höra att min blogg kanske kan hjälpa dig lite också. Ät en god frukost, njut av varje tugga och tänk på hur välgörande det är för din kropp att få i sig näring så att den orkar göra alla saker du vill göra. Mat är gott och till för att njutas! :)



Kram på dig!

2010-08-15 @ 12:37:17
URL:
http://getiton.blogg.se/

» Ulrika

Oj det såg farligt gott ut :) Jag som försöker att undvika alla kolhydrater. Stackars mig :(

2010-08-15 @ 19:23:08
URL:
http://ulrikasmat.blogspot.com/

» Broder

Provade du det jag tipsade dig om med pizzadegen?

2010-08-16 @ 19:22:45
» Martina

Mums! Hemmagjord pizza är ju kalasgott:)

Haha nej okej, vad bra att du kommer ihåg mig:p

2010-08-18 @ 06:48:10
URL:
http://mistermartina.blogg.se/

» Anonym

älskar dina bilder :D har du några riktig bra fototips? vad har du för kamera och inställningar när du fotar? :D

2011-08-19 @ 12:02:42

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0