Fjärde januari



Kommentarer
» Flax

finns det finare dagar? Förlåt för att jag inte han med nån mer promenad innan jag åkte hem:S

» Pernilla

ser ut som en riktigt härlig dag, i göteborg har vi haft det mulet. fast å andra sidan bara -4 också, så det har varit skönt att vara ute :)



min nyårsklänning hade nån slags stålvajrar i överdelen för att den skulle sitta snyggt och de stack in i magen och under armarna som fan! så jag har fortfarande rivsår, det var verkligen: vill man vara fin får man lida pin ;)



det jobbiga för mig (och för dig också antar jag) är ju att jag vet att jag vill bli konditor, men att jag aldrig kommer in på utbildningen. det är ju så sjukt jobbigt att veta vad man vill, men inte få göra det :(



du kan få låna min kompis martina annars, hon är jättebra på att bestämma vad man ska göra. tyvärr har hon rymt till USA för att plugga ett år, det är därför jag är så vilsen nu och knappt vet vad jag ska ha på mig. haha.

2010-01-04 @ 17:27:52
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0