Spenderar fredagskvällen på jobbet



Kommentarer
» Rebecca

Gör du rätt i! Hoppas du köpte med dig en stooor godispåse! Det förtjänar du<3

» Pernilla

tråkigt att jobba hela fredagskvällen, men som sagt: roligt när lönen kommer :)



jag har inte vågat testa om det är spiskummin som jag får utslagen av, vill ju inte ha massa utslag i helgen, men det är inte tomat i alla fall för det åt vi idag och nu mår kinderna bra. men jag har haft det i ungefär ett år så det är nog tyvärr inte stressrelaterat :( men är det spiskummin så överlever jag nog, det använder jag ju inte så ofta och lite utslag emellanåt får jag väl ta helt enkelt!



hoppas du inte har alltför tråkigt på jobbet ikväll!

2010-01-15 @ 20:06:53
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Anonym

hehe ja min mamma och min morfar är/var ju mer eller mindre konstnärer.. men jag målade mycket tavlor och sånt när jag var yngre, har ju alltid varit kreativ, kanske ingen surprise hhaa

men som sagt.. man hinner ju aldrig längre..



hoppas du får en riktigt fin lördag!:)

kram

2010-01-16 @ 11:14:50
URL:
http://karinolofsson.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0