The Time Traveler's Wife



Kommentarer
» Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Ja visst är det =) Tack!

» Sandra

Tack Malin! :D För att du svarade på min kommentar. Låter som att The Time Traveler's Wife inte är något för mig heller då kanske, har oxå en förmåga att tänka invecklat. Tror aldrig jag gråtit så mycket till en film förut som jag gjorde när jag såg The Notebook, fantastiskt vacker film.

2010-01-13 @ 10:14:56
» Malin

Klart jag svarar, blir glad för alla kommentarer och all feedback jag får. :)



Det är svårt att inte gråta när man ser The Notebook. Har läst boken också, den skiljer sig lite från filmen, eller snarare så att filmen skiljer sig lite från den. Grät som ett barn när jag läste den. Så vackert och sorgligt att man har svårt att finna ord för det.

2010-01-13 @ 19:03:22
URL:
http://getiton.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0