Wieneråtta



Kommentarer
» Anonym

Räkfrossa.. Mmmm.. Såg ut som en riktigt lyckad kväll! Själv tittade jag på fotbollen tillsammans med ett par vänner inne i stan. Usch för att Tyskland åkte ut, men Spanien var det bättre laget genom matchen så på det viset var det väl rättvist.



Jag hoppas på fint solväder i morgon med, för det blir grillning med lite vänner och sådär. Förhoppningsvis även sol på altanen i solstol med en bra bok under dagen.



Fotbollscup på lördag..!? Ska du spela eller titta? :D Glöm inte att det är bronsmatch på lördag och FINAL på söndag ;) he he! (hur man nu kan glömma det..)



Mina planer för helgen är alltså grill med vänner på fredagkväll. På lördagen ska jag jobba en timme (intervjua lite utländska besökare till forskningsprojektet), sedan ut vid havet och sola och bada (om vädret tillåter) samt hälsa på bästa vännens farmor&farfar. på kvällen blir det grillning med familjen, god mat och gott vin. på söndag blir det en liten reunion med folk som jag gick i högstadiet med, grillning och fotbollsfinal.

» Anonym

VAD KUL! lycka till! jag har spelat fotboll sedan jag lärde mig att gå :D vilket lag ska du lira i?

2010-07-08 @ 23:32:53
URL:
http://capturethismoment.blogg.se/

» lili

muuums ;D

2010-07-09 @ 20:28:46
URL:
http://lilinguyen.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0