Den obligatoriska dagen efter-pizzan



Kommentarer
» Emily

Naw, tack gumman! :*



Jag hade också riktigt kul! Lite trist dock att man fick betala 170 spänn och sen inte gå ut och in som man vill. Blev faktiskt en aning förbannad på det. Haha, ja det var kvällens höjdpunkt. Jag bara hör något som tjuter Eeeeeeemiiiiilyyyyyy! Helt klart underbart! :D

» sanna

Jo du, underbart har jag haft det. Massa god mat, sol, fina vänner :D



men du, pizza är rätt najs också!

2010-06-07 @ 10:32:49
URL:
http://capturethismoment.blogg.se/

» Emily

Jag vet, 170n spänn är helt jävla skoningslöst! Och att man inte kan gå in och ut som man vill är fan så jävla sugigt. Förbannad jag låter då ;P Haha, men det är jag väl också kanske. Jag kommer inte betala mig in där igen på ett tag iaf! Vad fick du betala då?



Haha ja, men det uppskattades. Glad att jag kan få någon att skrika så i alla fall ;) Mhm, vi får dra en fest snart! När skattepengarna kommer :P Haha. Jag är fattig som fan nu.. Men efter midsommar är jag ready to go. :*



Oh yeah, hett som fan ^^

2010-06-07 @ 17:16:33
URL:
http://imcookiedough.webblogg.se/

» Elin

sv; Ohw.. känns skönt att slippa vara ensam om det, hihi.

Jag älskar sånt där mellanprat i filmer och serier, och et där John säger i filmen är så fiiiiiiint. :)



Fy sjutton va gott de vore med ARVIKA Pizza nu alltså!

2010-06-08 @ 05:53:08
URL:
http://elinomi.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0