Välkomstmiddag



Kommentarer
» sanna

Låter som ett jättetrevligt arrangemang :)

» Erika - Bakglädje

Låter som en trevlig kväll och god mat.

2010-09-07 @ 18:33:33
URL:
http://bakgladje.blogspot.com

» Pernilla

såg ju ett som en riktig fin kväll det där :) pajbuffé kan väl aldrig bli fel? även fast det kanske inte blev så mycket fest! förstår att du känner dig lite asocial om du är tvungen att vara det hela tiden, sen är det ju ofta också så att man måste vara väldigt sådär kallprats-trevlig när man börjar i en ny klass också. man kan ju inte bara lägga sig på golvet och säga att man mår skit alldeles i början när man lär känna varandra, så då måste man vara sådär extremsocial istället och sånt blir jag jättetrött av :/



uh, jag hatar det där när man inte får tag i böcker. jag brukade faktiskt göra så att min mamma fick låna böckerna till mig i falun, och sen tog hennes kompis som jobbar här i gbg om veckorna med sig dem ner så jag slapp bråka med alla här i stan om böckerna... fast det kanske blir lite svårt för dig om du inte känner någon som pendlar från arvika ;)



jag har kommit på vad som måste vara världens mest softa jobb, att vara sån där krönikör som bara skriver om vad som gick på teve dagen innan. det kanske skulle vara nåt för oss? bara ligga i soffan, käka godis, se på teve och analysera vad som är på teven. typ: "ja, idol var precis som förra året. den där nya amerikanska serien verkar spännande. vad hade gry egentligen på sig under körslaget?" lätt som en plätt!



nu måste jag lägga mig framför teven bara för det. har jobbat först i skolköket och sen i dagisköket idag och det känns i kroppen vill jag lova :S

2010-09-08 @ 16:19:18
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0