Mârtenshelgen i Arvika



Kommentarer
» mikaela

Hej!
Skulle du vilja berätta mer om din praktik, ska själv ut på min första logopedpraktik om ett par veckor och är nervös. Hade vart jätteskönt och höra lite hur det kan vara och gå till?
/Mickan

Svar: Visst kan jag det! Vart ska du vara nånstans? Jag har min första praktik inom barnhabilitering och är på en särskola. Första dagen var mer som auskultation där jag bekantade mig med skolan, personalen och barnen, och såg hur min handledare arbetade. Börjar min tredje praktikvecka på måndag. Ansvarar för fyra barn, träffar varje barn en gång i veckan i ca 30 minuter. Sen planerar jag och lägger upp behandling. Är det nåt särskilt du funderar på? :)
Malin

2012-10-12 @ 13:53:49

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0