Matlådor inför praktiken



Kommentarer
» FruVesa

Lät himla gott!

Inte praktiken i skövde alltså utan maten.. Kan de inte fixa tillfälligt boende till dig så du slipper pendla?

» Emelie O

Vi i Skövde är faktiskt rätt så charmiga och snälla, så du kommer nog trivas här även om det blir långa dagar :)

Svar: Haha, ja, praktiken i sig är det inget fel på. Har faktistk varit i Skövde x antal gånger under åren jag spelade basket. Vunnit cupen där några gånger ;)
Malin

2013-02-18 @ 13:43:04
» Pernilla

men varför måste det ta så lång tid? och med tågbyten och sånt? när vi åker till tidaholm så åker vi med ett tåg till falköping vilket bara tar en timme, och från falköping till skövde tar det bara 18 minuter med samma tåg? är det för att det är så tidigt på morgonen? jobbigt att pendla hursomhelst, gick ju upp 4 några dagar i veckan när jag jobbade i jonsered och det GÅR ju inte att lägga sig så att man får tillräckligt med sömn... hoppas du överlever!

Svar: Jag måste ju först ta mig till centralen, förbindelserna vid den tiden på morgonen är ju inte de bästa direkt... Sen tåg till Skövde, kan inte åka snabbtåg för det ingår inte i åkpasset. Sen byta till buss och åka ut till sjukhuset. :(
Har iaf överlevt första veckan, men kan inte påstå att jag har nåt liv. Större delen av gårdagen gick åt till att sova i soffan framför Vinterstudion. Känns ju lite tungt att sova bort ledigheten, men var precis vad jag behövde :) Nu peppar vi vååååår!
Malin

2013-02-18 @ 19:25:23
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se

» Charlotta

Holy crap, det är lång pendling det! Men det kommer gå galant, pepp pepp!

2013-02-18 @ 23:14:54
URL:
http://www.matrepubliken.se

» lille

Hehe tycker ändå att ni i Göteborg har smärtfria avstånd.. Vi som läser till logoped i Linköping får åka långt upp i Norrland ibland för att få göra praktik.

Svar: Har hört talas om detta, men ni har väl även en gemensam klasskassa att ta av så att det drabbar alla lika mycket rent ekonomiskt? Och ni pendlar väl ändå inte till Norrland?! :O Hoppas ju innerligt att den som får praktik där kan bo nånstans under veckorna...
Malin

2013-02-21 @ 19:45:13

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0