Insnöad



Kommentarer
» Karin

Det vore verkligen inte helt fel :) Men jag skulle äta dig under bordet, bara så du vet ;) Puss hjärtat

» Petter Rogstad

Många bra förslag till frukost på bloggen som jag kommer att testa.



Annars så är jag själv väldig noggrann med min frukost.



Det finns 3 typer av frukost:



Man äter frukost baserat på kolhydrater

Man äter inte frukost alls

Man äter en balanserad, proteinbaserad frukost



Det handlar om att äta så man behåller ett stabilt blodsocker nivå.



Det blir man inte snabbt hungrig och har ett bra energinivå och släpper humör-svängningar.



Om du tycker det låter svart så förklarar jag mera om stabilt blodsocker på min blogg.

2010-11-06 @ 17:58:21
URL:
http://ätarfrukost.se


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0