Korv Stroganoff



Kommentarer
» Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Korv stroganoff är så himla gott. :-)

» Stoffe

Hej



Jag gillar din blogg och följer den regelbundet. Jag lagar sällan mat själv men gillar att se andra göra det så det blir många matprogram på TV.



Nu tänkte jag dock slå till och laga en korv stroganoff. När jag gjort det tidigare har jag bara kört grädde och tomatpure men ditt recept verkar mycket roligare.



Jag har en amatörfråga dock. Finns det en anledning till att du använder hönsbuljong i receptet eller var det för att du hade det hemma?



Så för att prata matprogramspråk. Går det lika bra med köttbuljong? :)

2010-12-12 @ 15:27:12
» Malin

Stoffe: Vad kul! Jag tittar också på matprogram, bättre tidsfördriv finns och blir alltid lika inspirerad :)



Ingen amatörfråga alls. Nu minns jag inte riktigt hur det var när jag skrev receptet, men misstänker att jag tog den buljong som fanns hemma. Det är ju kött i så köttbuljong hade ju egentligen varit det optimala. Spelar inte så stor roll alltså, så vilket som funkar :)

2010-12-12 @ 15:34:46
URL:
http://getiton.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0