Kantarellpaj



Kommentarer
» Anonym

Skitsnygga verkligen. Du får visa mig den modellen nån gång så får vi se om den kan göra underverk för min rumpa oxå ;)



Jag kommer heller inte kunna somna :P haha! Men det kommer det garanterat vara värt ja. Sitta i en soffa med världens finaste tjejer, rädd med adrenalinet puumpandes + massa godis! Lovely! <3

2009-08-29 @ 17:45:48
» Cissi

Tack :)



Jag saknar dig också ! <3 Jaa ja har det faktiskt jättebra här borta, allt har verkligen varit högt över min förväntan :)

» Ellen

AH himlars vad gott det lät. Jag som älskar kantareller och ja, det är säkert gott med bacon ocksa. Mm tur att jag nyss at middag hehe

2009-08-29 @ 20:42:09
URL:
http://ellastankar.blogg.se/

» Frida

jo det är sant, men jag kommer nog kunna känna att jag varit duktig först när smärtan börjar avta lite :)

2009-08-29 @ 22:33:16
URL:
http://www.iialinnea.blogspot.com


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0