Should I stay or should I go?



Kommentarer
» Cissi

Usch en sån tant har jag vart med om.. Hon skulle betala med kort och när hon höll på att slå koden såg jag att hon höll fyra plastkassar i handen som hon försökte dölja (som jag inte slagit in..) När jag såg det, slog jag såklart in dem i kassan och jävlar va sur hon blev. Man fick INTE ändra summan när hon redan bärjat betala serru ! Jag framhöll att påsarna också kostade pengar å då skulle hon inte ha dom längre.. Sen hade hon tydligen ringt till Konsum Värmland och klagat på mig ;P Men tji fick hon för det var jag som hade rätt ! Kärringjävel..



Längtar tills imorn ! <3

» Carro

Fy bubblan, det lät inge vidare trevligt ! =/ Man måste få vara med om mycket som kassapersonal, jag skulle nog ta väldigt mycket personligt .. Fast man kanske vänjer sig .



Hoppas du får en fin söndag

2009-12-06 @ 11:46:39
URL:
http://carrod.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0