Award



Kommentarer
» Pernilla

yaay, award! jag har fått en sån här tidigare i veckan också ju, och tänkte ge den vidare till dig. men nu är ju typ alla jag tänkt skicka vidare den till redan tagna, så då tänker jag bara ta åt mig äran av den istället och inte skicka vidare, haha ;)



ja, men jag fick ju lov att ha med muffins eftersom receptet kom ur en bok som hette muffins. så då fick det lov att vara nån slags muffins fast att det var en kaka också. man kanske ska kalla det sötsak kort och gott?



åh. jag är på så stingsligt humör idag, tycker inte att någonting alls är roligt. jag tror jag har en 25-årskris på intågande, vill bara dra täcket över huvudet i några månader. hoppas allt är fint med dig iaf!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0