Jitterbuggare



Kommentarer
» Jessica

Visst är det så att det enkla oftast är det bästa och mördeg och maräng är ju en toppenkombo.

» Emmy

Jag älskar jitterbuggar! Det bakade alltid farmor, men nu var det länge sen jag åt det. Måste baka det någon dag.

2010-01-08 @ 03:34:54
URL:
http://remsansbistro.blogspot.com

» Pernilla

jag tror faktiskt inte att jag heller har smakat jitterbuggar fast alla pratar om dem hela tiden. vad konstigt egentligen. bakat dem har jag då garanterat aldrig gjort, fastän det låter så himla gott :)



mozzarella funkar ju egentligen med allt på pizzan tycker jag, igår hade jag champinjoner, skinka, vitlök och så vanlig ost + mozzarella. men jag tror nog att det mesta kan gå? kanske inte oxfilé + beasås och sen mozzarella på det, det blir nog lite mastigt ;)

2010-01-08 @ 10:45:29
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Linda S

Men gud! Aldrig ens sett eller hört om dessa. Jag älskar också maräng och mördeg så bör ju definitivt testa.

2014-03-11 @ 10:16:33

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0