Kycklinggratäng med grönpepparsås



Kommentarer
» Rebecca

Ska man ha skinnet med på kycklingen? :)

» Pernilla

grönpepparsås är kanongott ju, hela gratängen låter mumsig :)



haha, sa din mamma så? du får hälsa henne tack då, eller nåt ;) fint med mamma-besök och att få bli lite ompysslad! mina föräldrar kommer ner hit och firar påsk och har min lilla brorson med mig och det ska bli himla kul, då ska jag se till att få mig ett påskägg eller två!



förresten, när jag köper naturgodis brukar jag försöka ta massa såna där runda platta "mexicanos" eller vad de heter för att de väger så lite så att påsen ser full ut och så försöker jag lura min hjärna att ta mindre av det andra, men det brukar inte funka så bra tyvärr, jag vill ju fortfarande ha allt annat också...

2011-04-07 @ 06:58:24
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» magdalena

nu blev jag sjuuukt hungrig!

2011-04-07 @ 17:26:07
» Emma

Grillad kyckling är så gott! :)

2011-04-12 @ 12:42:01
URL:
http://bakut.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0