Tävla om Magic



Kommentarer
» Emelie

Båda lät as goda. Jag är med och tävlar för att jag behöver en enorm dos extra energi för att klara av stressiga och tok varma dagar på jobbet ( då menar jag att svetten rinner för ryggen, jobbar för övrigt på café) så extra energi så man orkar servera mat och baka roliga kakor är ett måste :)

Lyckospark till mig själv :$

» Evelina

Åh.. för någon som alldeles nyss tagit studenten och inte alls vet vart man ska börja (körkort, vidare studier, arbete.. you name it) vore detta en himla-himla bra vinst i och med att det krävs lite extra energi i vardagen för att kunna motivera sig själv till att fortsätta framåt, även utan målsättning!

2011-06-08 @ 18:34:01
URL:
http://soundofsilence.blogg.se/

» Helena



Jag kan behöva mycket energi nu då man har valt byta jobb och inte får någon semester i sommar. Kan det vara bra med en extra energikick på nya jobbet.



2011-06-08 @ 21:36:56
URL:
http://leaahsbox.blogspot.com/

» Alexandra - Mamma till Ängla & Kelian

Jag behöver en extra energikick i vardagen med två härliga & galna barn som det är full fart på .

Just nu sover jag extra dåligt & stressar mycket så lite energi skulle absolut inte skada så man orkar hålla igång från morgon till kväll :)

2011-06-10 @ 00:17:08
URL:
http://onttonen.blogg.se/

» Karin Persson

Vore toppen att vinna och förgylla helgerna fram till semestern! Ett plus att bli lite piggare nu när jag startat upp en ny förskola och all energi har gått ur mig.... Håller tummarna!

2011-06-11 @ 18:39:30
» Mian

2 veckor till midsommar. Sedan vänder ljuset redan mot vinter igen - visst var det nåt som blev galet när någon bestämde att året skulle se ut på detta sätt :-)

Snart är det dags att börja leta fram långkallingarna igen..

MEN: nu vill jag njuta järnet av den sköna svenska sommaren. Full fart!

Max energi krävs!

10 st Magic skulle vara som en lyckodröm - en skön energikick.

2011-06-11 @ 23:30:53
URL:
http://miansblogg.blogspot.com


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0