Tävla om produkter från Toppits



Kommentarer
» Malin J

Vi gör (oftast på vintern när vi är ute med skotern) matpaket i folie. Där lägger vi i rester som finns i kylen, oftast kokt potatis, lök, smör, hårdost och falukorv. Dessa paket lägger vi på ett galler ovan elden när vi är ute med skotern och det blir sååå gott, trots att det egentligen inte är några fancy ingredienser!!



Sommartid måste jag nog säga att lax/fisk blir det jag lägger i folie oftast - då jag har problem med att den ramlar sönder på grillen!



Mvh Malin

» felicia Johansson

Helt klart Gino :). Skivar banan, kiwi, jordgubbar och ibland även färsk ananas. Stör över riven vitchoklad (ibland lite kokosflingor) och värmer detta på grillen! Serverar sedan med äkta vaniljglass. Ett tips är att pressa lite saft från en lime över det det hela! Mums..

2011-05-27 @ 12:47:10
» Hang

Champinjoner oftast men godast är faktiskt att grilla marinerad fläskfile på folien så stannar marinaden kvar där den skall vara! Sluuuuuurp!

2011-05-27 @ 17:27:56
» Emelie

jag gör helst såhär: smörar folieark, förkokar färskpotatis & morötter. steker lax som jag kryddar med citronpeppar. Fördelar sedan lax, potatis, morötter, purjolök, palsternacka & orange+röd paprika ( för extra färg ) pepprar&saltar allt. lägger på en stor dillkvist & en klick smör & viker ihop. Låter ligga där i ca: 20 minuter :)

Väldigt mumsigt & enkelt.

2011-05-28 @ 09:08:06
URL:
http://emsiiiis.blogg.se/

» Linas blogg - Mat & Foto

SV: Haha de är precis samma här, gör den jätteofta :)

2011-05-28 @ 16:57:29
URL:
http://lvdp.blogg.se/

» Linnea

En god Gino med nektarin, jordgubbar, banan, kiwi och vit choklad!

2011-05-28 @ 23:31:03
URL:
http://vattenpistol.blogg.se/

» elin

nåt så enkelt som banan man gör ett snitt i, fyller med chokladbitar. rullar in i folie o sen grillar. det är så himla gott!

2011-06-06 @ 20:33:24
URL:
http://outofmyhands.blogg.se/

» Maud

Jag brukar förkoka färskpotatis och skiva den och lägga potatisen tillsammans med en klick smör, pressad vitlök och flingsalt på dubbla folieark på grillen i 10-15 min. Passar jättebra till grillad fisk och kött.

2011-06-08 @ 16:39:57

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0