Just det...



Kommentarer
» Ellen

Grattis till det :-)

Svar: Tack! :)
Malin

» Sofia P

Grattis även här, pärlan!
Vi får passa på att ta något fikastund när du ändå jobbar här, så blir det nästan som sommaren i charken på coop ;)

Svar: Åh ja, hemskt gärna! :) Och tack igen sötnos!
Malin

2014-04-15 @ 08:10:10
» Mikaela

Oh stort grattis till jobbet! Är det på en mottagning du ska jobba? Jag är själv logopedstudent på termin sex och börjar bli nervös över att komma ut och jobba sen men längtar också för jag tycker detta yrket är så skoj!! Hur känns det för dig som är där nu? Grattis igen!!

Svar: Tack! Vart läser du?Ja, precis, på en logopedmottagning så det är polikliniskt. Kommer träffa barn och neuropatienter, kombinerade de patientgruppern även under min externpraktik där så det känns bra :) Känner igen mig i det du skriver: lite nervöst är det förstås, men ska samtidigt bli otroligt kul att få jobba till det man utbildat sig till de senaste fyra åren. Ska bli skönt att va "riktig" logoped också, inte bara student som nån måste hålla koll på ;) Och tack snälla!
Malin

2014-05-08 @ 22:09:34
» Mikaela

Jag läser i Lund, så jobb i Skåne är det jag siktar på men vi har hört att det kan bli svårt! Hur har det sett ut i er klass, fick många jobb direkt eller är det lite trögt så direkt efter examen? De två patientgrupperna är verkligen intressanta på sina sätt, önskar också att arbeta med dem i framtiden. Ja, kan tänka mig det! Att slippa ha en handledare att störa och få vara lite på egna fötter! Längtar tills jag är där!

Svar: Tror det är typ 12/25, varav 2 tillsvidareanställning och resten vikariat eller sommarjobb. Så rätt många som inte fått nåt :/
Malin

2014-05-20 @ 18:45:23

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0