Grillad kycklingfilé med ärtkräm



Kommentarer
» Tara

ååå, vad gott det ser ut, och jag antar att det var det också!:D

» Pernilla

OM jag åt chips igår. vi köpte hem alla tre olika sorterna och så hittade jag en ny dip också som jag var tvungen att testa :D nu står visserligen det mesta fortfarande kvar i skålar så jag kanske inte åt så mycket egentligen, men jag testade alla de olika i alla fall. creamy pizza och pickles & mayo gillade jag mycket, men de där vilda western smakade typ köttmarinad. ingen höjdare :/ blev det några ostbågar för din del? och hur gick det med ost- & skinksåsen?



men du, kan du inte köpa såna pajformar i aluminiumfolie så länge då? eller köp en riktig, du lär ju ändå behöva en sen när du får nåt eget! sådär var det för mig när jag hälsade på jimmy när han bodde ensam i falköping också, ingenting hade han. jag fick kavla med en 2-liters coca-cola och använda en ugnsform som pajform. fast roligast var ju att han inte ägde ett rivjärn, men han hade en lattevisp. vad använder man oftast liksom? ;)



22 minuter till skolan är ju absolut överkomligt! speciellt om man trivs där man bor :) håller tummarna för att du får den då! om den nu var fin? var den fin?



hoppas du har en fin helg nu och njuter av att få vara för dig själv ;) själv ska jag vara allt annat än för mig själv då hela jimmys släkt kommer hit på tårtkalas idag, men jag har kylen full med chokladpaj och tårta och goda grejer så det blir nog fint! lycka till med lägenhetstitten! KRAAM!

2010-09-18 @ 09:05:56
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» emmyg

haha tack där :D

2010-09-20 @ 16:01:50
URL:
http://jonesochgiftet.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0