Uppraggad på jobbet



Kommentarer
» Anonym

Är det verkligen nåt FEL med dig bara för att du råkar bli uppraggad..? haha ;P

2009-04-18 @ 02:42:50
» anna

sv; Tack :) Köpt på gina tricot i slutet av förra sommaren (om jag minns rätt?).



Väldigt söt blogg du har föresten! :)

Kram!

» Malin

Anledningen till att jag börjar undra om det är något fel på mig är att jag alltid lyckas dra till mig såna freaks. Är de inte 40+, så är de alkisar eller stalkers med puckelrygg - eller en blandning av alltihop. Det är svårt att känna sig smickrad då. :P

2009-04-18 @ 09:31:00
URL:
http://getiton.blogg.se/

» åsa

du kanske ser så snäll och go ut att de testar ändå? eller så är det helt enkelt för att du är en sådan pangbrud att de inte kan motstå! jag har massor av förklaringar på lager om du vill höra ;)

2009-04-18 @ 10:55:20

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0