Är det här min kropp?



Kommentarer
» Anonym

tack gumman, du är snäll du =) men jag tror att jag kommer vara hemma med antingen mamma + bo eller pappa + åsa... fördelen med att vara hos pappa är ju att de har gasolgrill osm kan användas på altanen =) men vi får verkligen styra upp grill med svenssons snart! har ju inte sett varken dej eller karin på jättelänge!



Hoppas ni får det jättebra i morrn (även om det regnar!)

Kram

2009-06-18 @ 18:12:48
» pärsan

istället att kommentera på två ställen gör jag det på ett och samma inlägg ;)njag antar att den vänliga själen har du listat ut vem det var o hoppas inte du hatar mig för det, men när han på träningen sa att vi var nio st kunde jag inte hålla mun...sorry..fast jag hoppades att du skulle få mersmak å vilja fortsätta..ingen hemlighet att jag vill ha dig i laget ;)

å för det andra..kan hålla med om det där med ont i kroppen..efter lördagens matchpå plan i 90min, omg! jag ahde ont så hälften hade vart nog!så jag lider med dig.. men du, vänner fortfarande?:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0