Dentist appointment



Kommentarer
» Karin

Det kommer gå så bra så!



Nej, så mycket gillar jag det inte att jag kan äta det med sked :P



Söta du! Alla de där sakerna förknippar jag med dig, med oss. Jag kommer förresten hem mellan den 25:e och 28:e november. Men kanske inte hinner ses så mycket för jag ska mest hem och jobba. Mamma har en stor tårtbeställning, så tänkte hjälpa till och passa på att tjäna lite julklappspengar :) Dessutom har jag tenta på måndagen efter, så jag måste plugga.. Men vi kanske hinner kramas lite iaf! :*

» Jessica

Hoppas allt gick fint hos tandläkaren och att du slipper dit på ett tag.



Ha det bäst!

2009-10-14 @ 12:06:00
URL:
http://hallonblabar.blogspot.com

» Carro

Jag hoppas det går bra hos tandläkaren :)



Men finns de inte på något ICA eller så? Vars bor du föressten? Här finns de lite varstans :)

2009-10-14 @ 12:08:36
URL:
http://carrod.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0