Granola



Kommentarer
» Emily

Ja, det är så sjukt irriterande! Men det är ju bara för att man inte ska äta godis då och spnt man inte får är ju mycket roligare än sånt man får, av någon anledning. Jag är aldrig sugen på helgen, men äter alltid ändå, av någon anledning :P Men ibland får man väl försöka unna sig något. Idag har jag tex ätit en kanelbulle och lite marabou, hehe. Annars får "unna sig" en ganska vidare betydelse när det kommer till mig ;)



Jag hittade ingen kappa :( Blir alldeles ledsen i ögat.. Men ett par grymt snygga stövlar fick bli med mig hem och självklart lite annat smått och gott. Vi tjejer har ju en tendens att alltid få med oss saker hem som vi egentligen inte behöver..

» Hanna

Mmm ser jättegott ut:) Brukar göra egen musli, kanske ska testa granola nästa gång:D

2009-09-24 @ 17:19:14
URL:
http://sweethanna.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0