Kakor med vit choklad och tranbär



Kommentarer
» sanna

Ja jag vet, supersynd!! Ska hålla ögon och öron öppna, har ju en hel del känningar där eftersom jag bott där i 20 år :P

Huanemej för att gå upp så tidigt, själv ska jag gå och lägga mig nu och ta sovmorgon till åtminstonde nio i morgon!

» sofia

Hon trivs jättebra. Hon har jobbat sm logoped i drygt 2 år nu, har anställning på sjukhuset i katrineholm och fick anställning direkt efter studierna. Bra lön är det ju också...



Ok, hoppas att du hittar boende ändå om du verkligen vill plugga... annars blir det du och jag som håller ställningarna hemma =)

Är det väldig översvämning i arvika nu? Jag har bara läst lite på facebook...

2010-08-14 @ 10:20:08
URL:
http://sofiapetterssons.blogg.se/

» Jennifer

Det sag forgrymmat gott ut! Min stad har inte forvandlats till en sjo, men... mitt rum har det dock =P

2010-08-14 @ 11:19:51
URL:
http://wiippola.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0