Black and blue



Kommentarer
» Sandra

Va gott med godis. Grät verkligen när jag såg my sisters keeper, har dock inte läst boken. Blir ju ofta besviken när man ser filmen. Håller just på att läser ut Marley & jag, vet inte om man ska våga sig på filmen, blir nog en besvikelse skulle jag tro.

2010-02-17 @ 11:34:38
» Malin

Sandra: Jag har sett filmen Marley & Me och grät när jag såg den. Tyckte den var jättefin! Men skulle säkert bli besviken om jag läste boken nu i efterhand. Det är nog lite antingen eller, känns det som.

» Ellen - ellastankar.blogg.se

Jag gillade Marley & Jag, bade boken och filmen! Apropa er lilla diskussion här ;-) Läste boken först och sag filmen sen.

2010-02-18 @ 21:06:41
URL:
http://ellastankar.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0