Det är tanken som räknas



Kommentarer
» Karin

Vilken gullig bild :) Och typiskt att hon tog en annan väg :(

» Pernilla

jag tycker att DU är söt när du svamlar ;) men tack i alla fall!



jag tror allt det där lekandet med mammas och pappas videokamera som barn gav resultat, tjejen som gjorde reportaget påpekade också hur kameravan jag verkade nämligen. haha :)



hur går det med äggen? tar de slut någongång? du kan ju göra budapestrulle, då tar ju många ägg slut!

2010-01-19 @ 23:30:55
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Emily

Ja, det är verkligen nostalgi! :)



Jag tycker att det borde finnas, men annars får jag väl ta mig en sväng in på ica ibland. Även fast det är konsum jag kommer handla på. Konsum är helt klart bäst ;)



Jag hör av mig närmare, när jag vet hur jag går i skolan o så. Vet inte hur jag ska orka börja plugga nu när jag slappat så mycket i jul :P Haha.

2010-01-20 @ 09:28:37
URL:
http://imcookiedough.webblogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0