Jag fick ett mail...



Kommentarer
» Jessica

Mmm, jag är absolut ingen stadsmänniska och skulle för mitt liv inte bosätta mig i Stockholm, men det är ju därifrån alla trevliga inbjudningar kommer ifrån. Skulle ju gärna också gått på glassprovningen, men vi får väl vänta tills dom dyker upp i frysdisken.

» Pernilla

aaah, det kanske smittas genom bloggen? jag kände mig ju pigg igår men sen inatt låg jag och drömde konstiga feberdrömmar och svettades som en gnu, så jag är glad att de inte ringde från något dagis och behövde mig i morse. jag behöver nog en dag till att vila upp mig på! hur är det med dig idag?



åh, glassprovning låter roligt! synd som sagt att allt sånt där ska hända i sthlm, varför är det så? de borde ju kunna ha kringresande events tycker jag!



neej, du ska nog inte köra bil med yrsel, tror inte det är så bra för varken dig eller din omgivning :P jag är inte alls sugen på någonting gott ens, jag vill bara ha te och te. inte ens chips lockar, då är det illa!



hoppas du mår bättre idag! Kraaam

2010-01-26 @ 14:09:13
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0