Långpass, sen helg



Kommentarer
» sofia

du ska se att arbetsdagen kommer gå snabbt =)



Jodå, tentan kändes bra så nu hoppas jag på det bästa! har inte tid att skriva omtenta på den så ;)



Planer för helgen då?

» Pernilla

ååååh, jag trodde jag skulle dö när klockan ringde klockan sex i morse, men nu är min arbetsdag äntligen över iaf :)



jag har fortfarande inte bestämt mig vad det blir faktiskt, jag står fortfarande och velar mellan ostbågar och chips. lösgodis har jag inte ätit sedan i somras någongång, så jag är nog verkligen ingen godismänniska. fast nu blev jag lite sugen ändå, kanske blir både chips och godis. haha.



jag ska jobba imorgon bitti igen, så ikväll blir det bara lugnt och sen imorgon kväll ska jag på 25-årskalas och då kanske det blir utgång. eller så blir det bara tårtkalas. vi får se. har du planerat något eller tar du dagen som den kommer?

2010-01-22 @ 15:29:03
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0