Get rich or die trying



Kommentarer
» Linnea

Förra sommaren var jag hemma klockan 8 varje vardag och typ varje helg regnade det eller var skitväder (jag överdriver inte vädret var plötsligt sämst) så jag spenderade hela förra sommaren i en lanthandel med 14 grader inne i butiken och sålde glass och fixa till folk som skulle till beachen medan jag hade en chef som glodde på vad jag gjorde i övervakningskameran så han kunde skälla på mig sen..

» sanna

förstår dig! vi har inte haft många soldagar, nu tror jag vi är uppe i FEM ha ha... och idag var jag ledig så det blev en del grillning (av mig själv då). hoppas på fint väder i helgen men det verkar komma in dumma moln...

2010-07-03 @ 00:02:12
URL:
http://capturethismoment.blogg.se/

» Emily

Jag hoppas innerligt att det inte är det.. Då blir jag deprimerad helt klart! Men ska hålla mig ett tag och sen testa igen så får vi se :)



Jag vet, jag vill bara dra på en film och somna till den. Orkar knappt laga mat liksom, än mindre hitta på saker. Tack och lov har vi den där onsdagen att se fram emot :*



Du, vi får tänka på den där superlönen vi kommer få. Det är den enda motivationen! Och jag motiverar mig med att jag om tre år kommer ha långa sommarlov ;) Hehe.

2010-07-03 @ 08:50:24
URL:
http://imcookiedough.webblogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0