För en minut sen var du min



Kommentarer
» Frida

Svar: Hih ja det var väldigt smarrigt!

» Pernilla

åh, det där är en fin bit :) jag har fått lov att byta favorit i snook nu bara för det, förut gillade jag alltid danne bäst. men nu får oskar ta över!



ja, macaroons, surdegsbröd och.. cupcakes var jag också sjukt trött på ett tag. nu har ju den hypen lagt sig så nu kan jag göra cupcakes, för det är ju himla kul att dekorera dem ;)



aldrig dansat runt en midsommarstång alltså? inte ens när du var liten? hos oss är det så att alla byar har midsommarfirandet varsin dag under midsommarveckan, så "min" by har på onsdagen och då brukar vi dansa runt stången och så. sen på fredagen brukar det bli vanlig grill och så med familjen, sen på lördagen är det grannbyn en mil bor som har sitt firande så då brukar alla kompisarna jag haft sen jag var liten samlas och grilla och förfesta och förut brukade vi åka sån lövad traktorvagn dit men nuförtiden blir det mest bil. sen är det logdans/disco och nåt band som uppträder. i år är det hoffmaestro tror jag. så liiiite konstigt att inte vara med känns det allt, när man har gjort samma sak jämt :S



den där tårtan du bakade häromdagen såg galet god ut förresten, har varit sugen på att baka en riktigt somrig tårta ett tag nu! kraaam

2010-06-21 @ 21:28:59
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Desirée

Oskar Linnros är en ny favvis hos mig. Men jag tycker nog att Genom eld är hans bästa låt! =)

2010-06-22 @ 22:33:30
URL:
http://kadoff.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0