Someone please press the "Pause" button!



Kommentarer
» Sanna

Du... Jag kan inte fatta att vi har JULI nästa vecka heller eftersom vi typ bara har haft 4 fina sommardagar detta året. Medan resten av sverige haft sol har vi haft regn och rusk. idag är det förvisso sol, men 11 grader... hehe! Resten av veckan ska bli runt 18 grader förvisso, men bara regn och moln.



SKANDAL att domaren inte SÅG att det blev mål. jag hejade på tyskland men tyckte riktigt synd om engelsmännen. TUR i oturen att de ändå vann med 4-1 sedan! tycker englands försvar var KASST och har så varit hela VM, så ändå rätt att tyskland gick vidare.

» sofia

jag vill verkligen se johnossi! Är helt kär i deras senaste album! annars tänkte jag kolla volbeat, takida (för 5:e gången), Kent, Robyn, Donkeyboy, Krunegård, In flames och regina spektor... och antagligen Babyshambles eftersom de är typ största artistnamnet.. och det är antagligen någon mer jag vill se så... Tänkte att jag unnar mej biljett i år, tycker att det blir en speciell sommarkänsla av festivalen.. men vi måste ju ses utanför ;) eller om du nu köper en endagars så kan vi ju ses både inne och ute =)

2010-06-27 @ 19:42:17
URL:
http://sofiapetterssons.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0