Sunshine in my soul



Kommentarer
» carolina

jag tycker alltid man luktar så gott efter en dag i solen, hawaiin tropic eller inte :D

du passar i pilot-modell på glajjorna :)

kram!

» Pernilla

jag såg att arvika hade det varmast i hela sverige idag, vad är det för fusk? ;P här är det jättekallt!



nu är min semester slut och bloggens också, och jag har lagt upp receptet på pajen åt dig. snäll och givmild som jag är, hehe!



jaa, det är inte alls samma sak att promenera här i gbg tycker jag, alldeles för mycket liv och rörelse. jag vill vara ensam med musiken och skogen, så jag är jättedålig på att röra på mig här. fastän vi faktiskt har ett elljusspår som går i skogen alldeles här bakom.. men det är ju massa trafik på vägen det som stör...

2010-06-17 @ 21:30:56
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0