Grattis på födelsedagen!



Kommentarer
» AnnaCarin

Gud vad got det där såg ut...längtar tillhelgen ;)

» Helena Ljunggren

Final fantasy är det bästa som någonsin har hänt, det är så vackert så även jag blir tårögd! Kul är det dessutom, så innihoppsan kul!

2010-03-11 @ 07:36:52
URL:
http://helenaljunggren.com/

» Gabriella

Hur gick det med efterrätten? Hittade du något roligt recept? :)

2010-03-11 @ 08:08:06
» Malin

Gabriella: tack för dina tips, även om den ena var en cheesecake och den andra en tårta med mörk choklad ;D



Födelsedagstårtan ska jag baka på söndag, har fortfarande inte bestämt mig. Ska ju eventuellt festa på lördag, och känner jag mig själv rätt kommer jag inte va så sugen på att ställa mig och göra en avancerad tårta ;) Visade en bild för Andreas häromdan på en marängtårta som jag såg i en tidning och den verkar han ha fastnat för. Lutar mot att det blir den, lite beroende på hur helgen utvecklar sig förstås :)

2010-03-11 @ 17:32:50
URL:
http://getiton.blogg.se/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0