Knorrs nya fonder



Kommentarer
» Bland mina kokböcker

Låter mycket bra! De måste jag testa. Hoppas att de kommer till min butik snart.

» Pernilla

neej, men du kan väl se den och berätta för mig om den är läskig? ;P haha. men faktiskt så sa jimmy till mig nu alldeles nyss att han fixat pans labyrint så vi kunde titta på den om jag ville. så jag ska se den snart, men det blir inte idag :)



jag har faktiskt bara ätit french hot dog en gång i hela mitt liv, och det var förra hösten eller nåt. knasigt va? men det var ju väldigt gott! det borde man väl kunna göra hemma ganska lätt? knö ner en korv i en baguette med lite vitlökssås, typ?



den med brynt lök stod jag och höll i på ica maxi i måndags, men sen köpte jag den inte ändå. du får återkomma med hur den smakade så jag vet om jag gjorde rätt eller fel när jag lät den stå kvar på hyllan!

2010-05-28 @ 20:18:48
URL:
http://chibichibimoon.blogg.se/

» Mikaela

svar: haha det är klart :D älska cupido

2010-05-28 @ 22:51:09
URL:
http://mymica.blogg.se/iheartgreen


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?
E-MAIL:

URL:

KOMMENTAR:


Trackback


Mat och Dryck

RSS 2.0